Dva následující víkendy budou patřit jarním úklidům

Zdroj: Udržitelný Palacký
Thursday 24 March 2022, 15:47 – Text: (mz)

Na úklid není nikdy špatný čas, ale jen během několika dní v roce uklízí opravdu celá země. V sobotu 26. března totiž můžete vyrazit uklízet organizovaně při akci Ukliďme svět, další sobota je zase hlavním dnem výzvy Ukliďme Česko. Pokud se vám ani jeden z víkendů nehodí, přidejte se k dalším úklidům v jiném termínu nebo rovnou zorganizujte vlastní.

V rámci akce Ukliďme svět můžete uklízet třeba také v pondělí 28. března třeba přímo u přírodovědecké fakulty na Envelopě, sraz je ve 14 hodin. Mapu dalších úklidů najdete na webu.

Další akce – Ukliďme Česko – stanovila jako hlavní úklidový den sobotu 2. dubna, ale úklidy jsou v Olomouci naplánovány i na pátek, neděli nebo dokonce na 29. duben. V celé republice se aktuálně chystá přes 3 000 úklidů, z toho jen v Olomouci je jich 49. Stačí si jen vybrat na mapě a přijít.

Spolek Udržitelný Palacký pořádá úklid v sobotu 2. dubna, sraz je v 10:00 u Baumaxu na Holické ulici. Uklízet se budou především odpadky kolem železničních kolejí. Rukavice i pytle na odpad budou k dispozici. 

Další organizované uklízení se pravidelně koná na podzim, jedním z termínů je 17. září 2022, kdy proběhne také World Cleanup Day 2022.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)