Univerzita se představuje na Veletrhu vědy v Praze

Foto: Ondřej Martínek
Thursday 8 June 2023, 16:00 – Text: (red)

Jak vytvořit bublinu ve tvaru krychle nebo pyramidy? Lze ukládat energii pomocí nanomateriálů? A co je a jak funguje Hanojská věž? Nejen teoretické odpovědi na tyto otázky, ale především praktické ukázky mohou najít malí i velcí návštěvníci v těchto dnech v expozici Univerzity Palackého na Veletrhu vědy Akademie věd ČR v pražských Letňanech.

Největší popularizační akce svého druhu představí ode dneška do sobotního večera přes sto expozic složených z pracovišť Akademie věd ČR, vysokých škol, ale i vybraných firem či science center. Loni veletrh navštívilo přes třicet tisíc lidí.

„Letos barvy Univerzity Palackého v Praze reprezentují například katedra fyzikální chemie, katedra psychologie nebo vysokoškolský ústav CATRIN. Interaktivní program na stánku doplňují exponáty a hlavolamy z Pevnosti poznání nebo workshop výroby recybloků připravený ve spolupráci s Vydavatelstvím UP,“ vypočítává vedoucí oddělení marketingu Ondřej Martínek. K dostání je na místě také univerzitní merch a studenti na stánku poskytují zájemcům i informace o možnostech studia v Olomouci.

Vstup na Veletrh vědy AV ČR na Výstavišti PVA Expo v Letňanech je volný. Expozice jsou přístupné denně od 10 do 18 hodin. Více na veletrhvedy.cz.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)