Univerzitní KudyKam získal PR cenu Lemur

Repro: Žurnál UP
Thursday 23 June 2022, 16:00 – Text: Ivana Pustějovská

Univerzita Palackého výrazně uspěla v České ceně za Public Relations – Lemur, když v kategorii Digital & Social Media – Digitální komunikace získala druhé místo za KudyKam – Průvodce prváka v mobilní aplikaci UPlikace. Do prestižního profesního klání přihlašují každoročně instituce, firmy a agentury své inovativní a kreativní počiny.

Do 17. ročníku soutěže přišlo organizátorům 269 přihlášek, z nichž padesátka odborníků na public relations a komunikaci vybrala v pětadvaceti kategoriích 108 prací. V kategorii Digital & Social Media – Digitální komunikaci o pozornost porotců usilovalo ve finále pět projektů institucí a firem, kromě našeho KudyKamu byly zastoupena Komerční banka, Unilever Hellmann's a Livesport, které jsme porazili a získali druhé místo za vítěznou firmou ČEZ. Jak zaznělo při hodnocení poroty, tato kategorie nabývá při komunikaci stále většího významu.

„Mobilní aplikace a další digitální nástroje, které mohou naši studenti využívat pro pohodlnou správu svých studijních záležitostí, nabývají na významu. Jsme proto velmi rádi, že jsme získali ocenění právě v této kategorii. Stále také hledáme možnosti, jak naši UPlikaci doplňovat a vylepšovat, aby sloužila co největšímu počtu studentů, ale také zaměstnanců třeba i jako jeden ze zdrojů informací o dění na Univerzitě Palackého,“ uvedl Egon Havrlant, vedoucí oddělení komunikace UP.

Porotou oceněný KudyKam – Průvodce studenta po UP je novou extenzí UPlikace pro správu studia. Ale nejen to, nabízí uživatelům mnohem více informací. „Bedekr KudyKam interaktivní formou představuje a přibližuje studentům prostředí naší univerzity a univerzitního města Olomouce, a to prostřednictvím téměř 200 tematických pages obsahujících stovky pojmů, návodů a tipů doplněných o fotografie, externí odkazy a možnost vyhledávání dle klíčových slov. Jde o první bedekr svého druhu v ČR,“ doplnil Ondřej Martínek z oddělení komunikace UP, který průvodce obsahově připravil. O technické řešení se postaralo olomoucké vývojářské studio beecode v čele s absolventem olomoucké přírodovědecké fakulty Lukášem Novákem.

Jak Ondřej Martínek připomněl, na UP byl po více než 10 let vydáván tištěný 80stránkový průvodce, který dostávali nastupující studenti prvních ročníků bezplatně u zápisu ke studiu. V roce 2021 se obsah papírové verze příručky přesunul právě do mobilní UPlikace. Přineslo to hned několik benefitů: pro generaci dnešních studentů je mnohem přirozenější získávat informace prostřednictvím svého mobilu, univerzita ušetřila náklady za tisk a v neposlední řadě měla tato změna i pozitivní dopad na životní prostředí, protože se ušetřilo desítky tisíc stran papíru.

Záznam slavnostního večera s udělováním cen si můžete pustit zde.

LEMUR – Česká cena za Public Relations
Profesní soutěž je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations. Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, jsou koncepční, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. UP se v této soutěži prosadila i v minulých letech, psali jsme zde a zde.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)