Výživa ke zdraví interaktivně

Seminář o problematice zdravé výživy, vzdělávacích materiálech a příkladech z praxe.
Foto: archiv katedry
Tuesday 30 May 2017, 10:54

Vzdělávací společnost Životní vzdělávání společně s Ministerstvem zemědělství České republiky uspořádaly 9. 5. 2017 na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci bezplatný seminář pro pedagogy základních škol, na kterém byli učitelé informováni o problematice zdravé výživy, vzdělávacích materiálech a o příkladech z praxe. Učitelé získali také tištěné pracovní sešity pro 1. i 2. stupeň ZŠ.

Téma zdravého životního stylu a zdravé výživy se dá učit různě. Ministerstvo zemědělství České republiky podpořilo vznik digitálních vzdělávacích materiálů, které jsou využitelné na interaktivní tabuli. Učitelé mohou při výuce využít videozáznamy, písničky, mluvené slovo, interaktivní cvičení, hry i odkazy na kvalitní zdroj informací z této oblasti. Všechny materiály jsou zdarma a volně ke stažení zde.

Pokud se chcete seznámit s programem více, navštivte osobní stránky autorky digitálních materiálů Ivany Hrubé Eliášové interaktivka.cz Můžete si poslechnout rozhlasový rozhovor, zhlédnout záznam z webináře nebo krátká videa ze školního prostředí.

Mgr. Michaela Hřivnová, Ph.D., katedra antropologie a zdravovědy PdF UP

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)