Rektor Jaroslav Miller: Univerzita Palackého hostí globální summit

Rektor UP Jaroslav Miller.
Foto: Gabriela Knýblová
Úterý 24. duben 2018, 7:00

Vážení kolegové a kolegyně, milí studenti a studentky,

naše univerzita ode dneška hostí mezinárodní summit Times Higher Education nejprestižnější rankingové světové společnosti, která se věnuje hodnocení univerzit a poskytuje odborné zpravodajství v oblasti vzdělávání, vědy a výzkumu.

Je to poprvé, kdy se tento globální summit, na který se sjíždějí světoví vědci, akademici, politici a byznysmeni, koná ve střední Evropě. Myslím, že můžeme být právem pyšní, že jsme právě my dostali příležitost být hostiteli této události a že k městům, jako byl Londýn, Šanghai či Džidda, kde se tyto summity v minulosti konaly, přibude i Olomouc. Přidělení hostitelství považujeme mimo jiné za důkaz rostoucí prestiže naší univerzity ve světě i za potvrzení snahy vybudovat z Univerzity Palackého excelentní vědecko-výzkumnou instituci.

Vážené kolegyně, kolegové, milé studentky, studenti,

jako rektor se už ve svém druhém funkčním období zasazuji mimo jiné o to, aby naše alma mater byla společenstvím lidí, kteří se zajímají o svět, přejímají za něj zodpovědnost a dokáží jej svými idejemi a prací inspirovat a naplňovat.

Věřím, že přesně tak ukážeme po tyto dny společně naši univerzitu celému světu.

Jaroslav Miller, rektor UP

 

 

 

 

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)