Univerzita Palackého zvolila nový Akademický senát

UP má nové senátory.
Foto: Martin Višňa
Pondělí 10. duben 2017, 11:00 – Text: Ivana Pustějovská

Univerzita Palackého už zná složení nového Akademického senátu, jehož funkční období začne 28. května 2017 a potrvá do 27. května 2020.

O nových senátorech rozhodovalo 3496 voličů na všech fakultách v době od 24. března do 7. dubna. Akademický senát UP je samosprávným zastupitelským orgánem a má 24 členů. Každá fakulta je v něm zastoupena dvěma senátory z řad akademiků a jedním z řad studentů. Členy senátu se podle Volebního a jednacího řádu AS UP stali ti kandidáti, kteří obdrželi na každé fakultě nejvyšší počty hlasů. Seznam nově zvolených senátorů najdete ZDE.

„Zatím jsme nezaznamenali žádné námitky proti průběhu voleb. Běží ale sedmidenní lhůta, během které je možné stížnosti podávat. Termín pro podání stížností vyprší 14. dubna, až poté můžeme výsledky voleb považovat za oficiální,“ uvedla Lenka Luhová, předsedkyně hlavní volební komise.

Funkční období nového Akademického senátu UP začne 28. května 2017. Mezi jeho prvními úkoly bude vyhlášení voleb rektora UP pro období 2018 až 2022. O jeho výběru rozhodnou noví senátoři na podzim. Kandidovat může i stávající rektor Jaroslav Miller, jemuž v lednu 2018 skončí první čtyřleté funkční období.

Nový Akademický senát UP by se měl sejít na svém prvním jednání na počátku června.

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)