Výprava plavců s ploutvemi uspěla na Světovém poháru univerzit

Zástupci UP na poháru: zleva Zuzana Svozilová, Adéla Kneifelová, Petra Polišenská, Klára Křepelková, Eliška Vzatková a Zbyněk Svozil.
Zdroj: Zbyněk Svozil
Úterý 19. duben 2022, 9:10

Premiérového univerzitního světového poháru FISU v plavání s ploutvemi se úspěšně zúčastnilo i sedm studentů a studentek ze tří univerzit z ČR (Masarykova Univerzita Brno, Vysoké učení technické Brno a Univerzita Palackého v Olomouci). Společnou výpravu vedl vedoucí výpravy Zbyněk Svozil a trenérka Zuzana Svozilová z UP Olomouc.

Závod se konal ve sportovním areálu Lignano Sabbiadoro v Itálii v termínu 1. a 2. dubna 2022.

Z Univerzity Palackého se zúčastnily čtyři závodnice, které se také všechny dostaly do finálových bojů. Eliška Vzatková (FTK) obsadila na 400BF 6. místo, ve stejném závodě byla 8. Petra Polišenská (FTK). Adéla Kneifelová (LF) obsadila na 400 PP místo sedmé a Klára Křepelková (FTK) v nejrychlejším závodě na 50RP doplavala 7.

Závody měly velmi dobrou a kvalitní úroveň. Zastoupení univerzit ze čtyř světadílů bylo také velmi široké. Další ročník světového poháru Univerzit bude hostit v roce 2024 Kolumbie.

Nejúspěšnější závodnicí výpravy byla Adéla Švomová reprezentující Masarykovu Univerzitu, která zvítězila ve dvou závodech.

Zbyněk Svozil, katedra společenských věd v kinantropologii FTK UP

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)