V Elementu byla řeč o Game Design

Foto: Vojtěch Duda
Čtvrtek 14. březen 2024, 12:00 – Text: (luc)

Další setkání z cyklu Element Talks bylo věnované tématu Game Design. Pozvání na besedu pořádanou Vědeckotechnickým parkem UPElement Coworkingu přijali hosté z herního průmyslu. Martin Hovadík a Klára Henzlová z herního vydavatelství PLAION vysvětlili, jak zajistit, aby hry běžely nejen hladce, ale byly pro uživatele hlavně zábavné. Milan Hrycjuk z vývojářského studia Perun Creative představil základní principy tvoření UI ve hrách a podělil se s diváky o příklady z praxe z vývoje hry Hobo: Tough Life. Dabér a moderátor Richard Wágner popsal svou cestu k dabingu her Kingdom Come nebo Mafia a vysvětlil v čem se to liší od dabingu pro Netflix a HBO. Další beseda Element Talks proběhne 20. března a odkloní se od oblasti IT, gamingu i designu. Tentokrát se zaměří na téma duševního zdraví a odhalí, jak nevyhořet při podnikání.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)