Kurz Duchovní obnova k Roku modlitby 2024

Thursday 1 February 2024, 9:07 – Text: Lenka Peřinová
  • Jste duchovní nebo laik se zájmem o meditaci nad obrazy s biblickou tématikou?
  • Chcete obohatit svůj duchovní život?

Cyrilometodějská teologická fakulta UP v rámci celoživotního vzdělávání nabízí kurz s názvem Duchovní obnova k Roku modlitby 2024.

Uskuteční se ve formě čtyř setkání. Pod vedením lektorky Sr. Siardy L. Trochtové budou účastníci kurzu objevovat roviny a vrstvy uměleckých děl v souvislosti s biblickým textem.

„Absolvent se seznámí s biblickými texty vztahujícími se k modlitbě a v návaznosti na formy výtvarného zachycení tohoto tématu v průběhu staletí. Díky meditaci nad jednotlivými obrazy posílí svou schopnost objevovat vrstvy uměleckých děl,“ uvedla referentka Mgr. Edita Lukášová.

Přihlášky do kurzu fakulta přijímá do 7. března 2024. První setkání se uskuteční 9. března v budově CMTF UP Na Hradě. Účastnický poplatek činí 500 Kč.

Přihlášení zde: https://czv-up.upol.cz/cs/registration/3324/detail/terms

Termíny: 9. 3., 23. 3., 20. 4., 4. 5., vždy od 10 do 12 hodin

Program (témata setkání):

  • Pozvání ke svatosti
  • Boj o modlitbu
  • Proste a dostanete
  • Přijď, Pane Ježíši

Bližší informace:

Mgr. Edita Lukášová

tel. 585 637 174

e-mail: edita.lukasova@upol.cz

​​​​​​​


 

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)