Novinka UP: Podcast o ženách ve vědě

Foto: Jakub Čermák
Tuesday 3 May 2022, 17:00 – Text: (ipu)

O tom, že existuje Mezinárodní den žen, určitě víte. Možná ale ušlo vaší pozornosti, že existuje i svátek, který je pro univerzitní a vědecké prostředí stejně důležitý. Na 11. únor totiž každoročně připadá Mezinárodní den žen a dívek ve vědě. Při této příležitosti jsme pro vás připravili miniseriál nazvaný Ženy ve vědě. Proto vám představujeme devět zajímavých a výjimečných žen, které se podílejí na vědeckém vývoji Univerzity Palackého. První z nich byla Lucie Plíhalová, prorektorka pro vědu a výzkum a vedoucí katedry chemické biologie na PřF. Druhou představenou dámou byla Veronika Tomoszková z katedry správního práva a finančního práva PF, která je také senátorkou AS UP. Mohli jste se také seznámit s Jitkou Jonovou z katedry církevních dějin a církevního práva CMTF a s Ivanou Cahovou, která vede Centrum judaistických studií FF UP. O své práci už mluvila také Kateřina Neumannová z katedry fyzioterapie FTK, která se podílí na rozvoji plicní rehabilitace a respirační fyzioterapie v ČR. Nyní na vás čeká Marinella Danosová, přednostka Ústavu zdravotnického záchranářství a intenzivní péče Fakulty zdravotnických věd UP. Podcast, který připravila Šárka Chovancová, si můžete přehrát na Spotify nebo Anchor.fm.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)