Nový film o Jindřichu Štreitovi se bude promítat ještě v Prostějově

Jindřich Štreit v novém dokumentu Libuše Rudinské. Film nabídne kino Metro 70 v Prostějově.
Foto: Milada Hronová
Wednesday 7 March 2018, 8:00 – Text: Milada Hronová

Prostějovské kino Metro 70 promítne 14. března nový snímek o světoznámém fotografovi Jindřichu Štreitovi. Celovečerní dokumentární film s názvem Na tělo: obyčejný svět neobyčejného muže tak budou moci zhlédnout i ti, kteří se v minulém týdnu nedostali ani na jednu z olomouckých projekcí.

Předloni oslavil Jidřich Štreit ze Sovince, absolvent Univerzity Palackého, 70. narozeniny. I když už o něm bylo natočeno několik filmů, Libuše Rudinská měla ambici zachytit ho více osobněji než pouze jako uznávaného dokumentaristu a pedagoga. V minulém týdnu měl film premiéru v Olomouci. Obě projekce sledovalo zaplněné hlediště kina Metropol.

„Jindřich Štreit je světoznámý fotograf, fenomén, legenda ve svém oboru. Jeho školou prošly stovky fotografů. Protože byl v Olomouci o snímek velký zájem, řekli jsme si, že dáme příležitost vidět ho ještě jednou. Srdečně tak zvu do Prostějova. V kině Metro začneme ve 20 hodin, po zhlednutí filmu nabídneme s Jindřichem Štreitem i besedu,“ řekla Barbora Prágerová, ředitelka kina Metro 70.

Více o filmu ZDE.

Pozvánka do kina Metro 70 ZDE.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)