Studenti a studentky, zašlete své texty do literární soutěže!

Ilustrační grafika: Žurnál UP
Wednesday 10 January 2024, 8:00 – Text: (red)

Píšete rádi a nehnete se bez bločku plného spisovatelských nápadů? Zkuste štěstí v jubilejním 30. ročníku literární soutěže pro studentky a studenty olomoucké univerzity, kterou vyhlásil rektor Martin Procházka. Přihlásit se lze do 1. března 2024 a účastnit se lze nově ve třech kategoriích: poezie, povídka a drama.

Zapojit se mohou studentky a studenti všech fakult UP s texty v češtině nebo slovenštině. Za oceněné práce získají finanční odměnu. Všechny potřebné informace o soutěži najdete zde.

„Každoročně se do soutěže přihlašuje řada aktivních literárních talentů. Neváhejte se svými texty letos podělit i vy. Pro jubilejní ročník jsme se rozhodli kromě tradiční poezie a povídky obnovit kategorii drama, která byla i u zrodu soutěže v 90. letech minulého století. Na květnové slavnostní vyhlášení pak chystáme speciální překvapení,“ uvedl k soutěži Tomáš Krejčiřík z oddělení marketingu.

O výsledcích literární soutěže rozhodne odborná porota, ve které zasednou básník, překladatel a dvojnásobný držitel ceny Magnesia Litera Radek Malý, literární expertka Jana Vrajová a spisovatel, scenárista a spoludržitel Českého lva Michal Sýkora. Výsledky soutěže budou vyhlášeny v květnu.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)