Udržitelný Palacký zvelebil okolí nádraží, našla se i obří houba

Zdroj: Udržitelný Palacký
Monday 19 September 2022, 15:35 – Text: (mz)

Studentský spolek Udržitelný Palacký se pravidelně zapojuje do úklidových akcí při výzvě Ukliďme Česko. Během hlavního podzimního úklidového dne, který letos připadl na sobotu 17. září, se jeho členům podařilo vyčistit okolí nádraží Olomouc-město. 

Okolí nádraží i železničních tratí je známé množstvím nejrůznějšího odpadu. Členové spolku Udržitelný Palacký se proto už poněkolikáté rozhodli nasměrovat úklid při akci Ukliďme Česko právě do těchto lokalit. Zatímco jarní úklid proběhl v olomoucké části Nový Svět, díky tomu podzimnímu se o něco příjemnějším stalo okolí nádraží Olomouc-město. Jak uvedli zástupci spolku na svém Facebooku, kromě běžného odpadu nalezli také kusy panenky, obří vykrajovátko na cukroví ve tvaru houby nebo hromadu obalů od hašlerek. 

Spolek Udržitelný Palacký se spolu s dalšími organizacemi představí na MEET UPu, kde proběhne i nábor nových členů. Další možnost seznámit se činností spolku a jeho členy pak bude 3. října na přírodoědecké fakultě (více zde). Zatím si můžete pustít rozhovor s členem spolku René Jrmusem. 

Další úklidový den akce Ukliďme Česko připadá na sobotu 1. dubna 2023, mezi tím však probíhají i další, samostatné úklidy.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)