Univerzita má nového mluvčího

Egon Havrlant.
Foto: Vojtěch Duda
Wednesday 9 June 2021, 16:08 – Text: (ipu)

Univerzita má nového vedoucího oddělení komunikace a tiskového mluvčího, jímž se stal Egon Havrlant. Absolvent žurnalistiky Filozofické fakulty UP, kde také externě vyučuje, má bohaté zkušenosti jak z práce v médiích, tak s prací tiskového mluvčího.

Třináct let byl Egon Havrlant tváří a hlasem Fakultní nemocnice Olomouc, kde také vedl oddělení komunikace. Na stejné manažerské pozici v posledních třech letech pracoval v nemocnicích Zlínského kraje.

„Kolegové z oddělení komunikace odvedli v minulých letech spoustu dobré práce a díky tomu byla Univerzita Palackého opravdu vidět. Určitě je tedy na čem stavět a pevně věřím, že v pozitivní prezentaci a budování dobrého jména univerzity budeme jako tým úspěšně pokračovat,“ řekl nový mluvčí.

Jak dodal, jeho předchůdkyně Gabriela Sýkorová Dvorníková zůstává součástí týmu oddělení komunikace. „Jako moje zástupkyně bude mít na starosti zejména úkoly spojené s komunikací dovnitř univerzity. To je oblast, ve které se budeme snažit kontinuálně zlepšovat. Současné vedení univerzity považuje právě komunikaci uvnitř instituce – se studenty, akademiky i zaměstnanci – za jednu ze svých priorit,“ dodal Egon Havrlant.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)