Univerzita Palackého hledá podnikavé hlavy, již poosmé pomůže začínajícím podnikatelům s rozjezdem firmy

Wednesday 1 February 2017, 9:40 – Text: OK

Olomouc (1. února 2017) – Nové kontakty, zkušenosti, zpětnou vazbu od mentorů, 80 tisíc korun do startu podnikání a potenciál získání investice. K tomu kancelář na rok zdarma. To vše si pro vítěze již osmého ročníku soutěže Podnikavá Hlava připravil Vědeckotechnický park Univerzity Palackého v Olomouci.

Soutěž právě odstartovala a přihlásit své originální nápady do ní mohou jak úplní začátečníci, tak i zkušení podnikatelé. Stačí, když se zájemci do 30. dubna zaregistrují na webových stránkách www.podnikavahlava.cz a sepíšou svůj podnikatelský záměr.

Pro ty, kteří mají nápad k podnikání, ale nemají zatím žádné zkušenosti, jsme v Olomouci připravili dva přípravné workshopy. Březnový se zaměří na tvorbu podnikatelského plánu, dubnový na průzkum trhu a financování firmy,“ uvedl Jiří Herinek, ředitel Vědeckotechnického parku. „Letos soutěž pořádáme poosmé, a proto jsme se rozhodli zvýšit finanční odměny. Vítěz si odnese 80 tisíc korun, soutěžící na druhém místě 18 a na místě třetím 8 tisíc korun. Chceme tak motivovat mladé podnikatele k přihlašování opravdu kvalitních nápadů. Pro zpracování co nejlepšího soutěžního příspěvku budou mít soutěžící k dispozici také odborné mentory,“ dodal.

Porady s odborníky v průběhu soutěže pozitivně hodnotí také loňský vítěz Tomáš Bednář, který pomáhá jazykovým lektorům na volné noze. „Soutěž mi dala možnost konzultací s výborným mentorem, který mě pokaždé inspiroval nebo dal brouka do hlavy, co vše by se ještě mělo udělat nebo zjednodušit, aby byl produkt kvalitní a konkurenceschopný na trhu,“ popsal svou zkušenost.

Soutěž Podnikavá hlava probíhá pod záštitou Olomouckého kraje a za finanční podpory generálního partnera České spořitelny – poskytovatele služby Erste Corporate Banking.

Soutěž podporujeme dlouhodobě nejen proto, že se každým rokem objevuje spousta nových a velmi zajímavých obchodních nápadů, ale rovněž z důvodu skvělé práce Vědeckotechnického parku v Olomouci, který soutěž organizuje. Každý účastník má možnost si svůj nápad obhájit před odborníky a zjistit, kde jsou jeho největší příležitosti a hrozby, a vypilovat svůj záměr, aby měl co největší šance na trhu uspět. Zároveň organizátor soutěže poskytuje vysoce kvalitní zázemí pro inkubaci podnikatelských záměrů, vítězové tedy získají maximální podporu,“ uvedla Judita Naňková z České spořitelny – poskytovatele služby Erste Corporate Banking.

Podnikavá hlava je nepostradatelnou soutěží pro podporu mladých podnikatelů v našem regionu. Proto jsem ji i letos udělil záštitu a těším se, že i v tomto roce se přihlásí mnoho tvůrců zajímavých podnikatelských nápadů,“ uvedl náměstek hejtmana Olomouckého kraje Pavel Šoltys.

Soutěžní klání potrvá do 1. června, kdy pořadatel slavnostně vyhlásí vítěze. Soutěžit se bude i ve speciální kategorii Podnikatel v sukni. Tři vybraní finalisté budou mít v listopadu



možnost prezentovat své nápady před stovkami účastníků olomoucké konference o podnikání UP Business Camp.

Podrobné informace o soutěži naleznete na webu www.podnikavahlava.cz nebo Facebooku Soutěž Podnikavá hlava.

 

Kontaktní osoba:

Dana Jurková | marketing manager
Vědeckotechnický park Univerzity Palackého v Olomouci
E: soutez@vtpup.cz | T: 585 631 420 | M: 731 642 938
www.vtpup.cz

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)