Univerzitní delegace jedná s partnery v USA

Podpis dohody s National Czech & Slovak Museum & Library v Cedar Rapids. Foto: ZO UP
Thursday 20 January 2022, 15:05 – Text: Ivana Pustějovská

Návštěvy partnerských univerzit a významných kulturních institucí i setkání s řadou osobností, to vše zahrnuje nabitý program univerzitní delegace v USA.

Cestu za oceán podnikl rektor Martin Procházka spolu s prorektorem Jiřím Stavovčíkem a zástupci zahraničního oddělení univerzity. „Hledáme nové možnosti spolupráce a současně usilujeme o prohloubení již existujících vazeb, které má ve Spojených státech Univerzita Palackého s řadou tamních významných institucí,“ uvedl rektor Martin Procházka.

Do cestovního programu univerzitního týmu se tak mimo jiné dostalo setkání s vedoucím Českého centra v New Yorku Miroslavem Konvalinou, jednání se zástupci National Czech & Slovak Museum & Library, University of Iowa, Mt. Mercy University, Coe College a Kirkwood Community College.

„Jedním z řady konkrétních závěrů naší pracovní cesty je podepsání dohody o užší spolupráci s National Czech & Slovak Museum & Library v Cedar Rapids, kterou za naši stranu signoval rektor Martin Procházka a za americkou prezidentka muzea Cecilia Rokusek a Steve Michalicek, předseda Board of Trustees tohoto muzea,“ doplnil prorektor Jiří Stavovčík.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)