Vědeckotechnický park UP mění vedení

Vědeckotechnický park UP.
Foto: Archiv VTP
Wednesday 6 December 2017, 8:00 – Text: Ivana Pustějovská

Nové vedení bude mít od 1. ledna 2018 Vědeckotechnický park Univerzity Palackého. Dosavadní ředitel Jiří Herinek ve funkci ke konci roku končí a na jeho místo univerzita vypíše výběrové řízení.

„Jiří Herinek vybudoval náš Vědeckotechnický park a úspěšně ho provedl první fází rozvoje. Za to mu patří respekt univerzity a já mu za odvedenou práci děkuji. Vědeckotechnický park má nyní před sebou další fázi rozvoje, v níž půjde spíše než o rozšiřování jeho služeb o využití stávajících, a to s důrazem na oblast transferu technologií. Proto jsme se s panem ředitelem společně dohodli na přeobsazení jeho pozice,“ řekl rektor UP Jaroslav Miller.

„Rád rozjíždím nové projekty. Velmi si vážím toho, že jsem dostal možnost podílet se na vybudování Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého do fáze jeho zralosti. Po deseti letech nastal čas poohlédnout se po nových výzvách,“ doplnil Jiří Herinek.

Řízením VTP UP bude pověřen projektový manažer Regionálního centra pokročilých technologií a materiálů UP Roman Jurečka. Vědeckotechnický UP park funguje od roku 2007. Je centrem pro inovace a transfer technologií Univerzity Palackého a propojuje také vědecký a podnikatelský svět.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)