Jak vést výběrový pohovor tak, aby odhalil skutečné kompetence kandidátů? Na všechna tato témata odpoví semináře připravené pro vedoucí zaměstnance a zaměstnankyně Univerzity Palackého.
Zaměří se na tvorbu náborové strategie, efektivní komunikaci při náboru a design výběrového řízení s vhodnými metodami hodnocení uchazečů. Součástí programu bude i představení principů otevřeného, transparentního a na přínosu založeného výběru zaměstnanců (systému OTM-R) a jejich uplatnění v praxi.
„V navazujícím workshopu pak účastníci získají praktický trénink vedení pohovorů prostřednictvím moderních technik behaviorálního a sémantického dotazování a naučí se využívat případové studie ve výběrovém řízení. Školení na sebe tematicky navazují, a proto je doporučujeme absolvovat společně,“ upřesňuje Markéta Šupplerová, vedoucí oddělení řízení lidských zdrojů UP.
Semináře proběhnou v prosinci 2025 a v únoru 2026. Lektorem obou kurzů je PhDr. Vojtěch Kořen, Ph.D., absolvent Filozofické fakulty UP v oborech andragogika, personální management a filozofie, který se oblasti personálního managementu aktivně věnuje jako lektor a kouč více než 25 let.
Rozpis workshopů včetně odkazů pro přihlášení:
Strategie náboru a výběru zaměstnanců pro UP I: Jak získat ty nejvhodnější
4. 12. 2025, 8:30–13:30, Zasedací místnost děkanátu FF UP, Křížkovského 10, registrace zde
Strategie náboru a výběru zaměstnanců pro UP II: Praktický trénink vedení výběrových pohovorů
12. 2. 2026, 8:30–13:30, místo bude upřesněno, registrace zde (počet míst je omezen na 12 účastnic*ků)