Vědeckotechnický park UP mění vedení

Vědeckotechnický park UP.
Foto: Archiv VTP
Středa 6. prosinec 2017, 8:00 – Text: Ivana Pustějovská

Nové vedení bude mít od 1. ledna 2018 Vědeckotechnický park Univerzity Palackého. Dosavadní ředitel Jiří Herinek ve funkci ke konci roku končí a na jeho místo univerzita vypíše výběrové řízení.

„Jiří Herinek vybudoval náš Vědeckotechnický park a úspěšně ho provedl první fází rozvoje. Za to mu patří respekt univerzity a já mu za odvedenou práci děkuji. Vědeckotechnický park má nyní před sebou další fázi rozvoje, v níž půjde spíše než o rozšiřování jeho služeb o využití stávajících, a to s důrazem na oblast transferu technologií. Proto jsme se s panem ředitelem společně dohodli na přeobsazení jeho pozice,“ řekl rektor UP Jaroslav Miller.

„Rád rozjíždím nové projekty. Velmi si vážím toho, že jsem dostal možnost podílet se na vybudování Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého do fáze jeho zralosti. Po deseti letech nastal čas poohlédnout se po nových výzvách,“ doplnil Jiří Herinek.

Řízením VTP UP bude pověřen projektový manažer Regionálního centra pokročilých technologií a materiálů UP Roman Jurečka. Vědeckotechnický UP park funguje od roku 2007. Je centrem pro inovace a transfer technologií Univerzity Palackého a propojuje také vědecký a podnikatelský svět.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)