Dva následující víkendy budou patřit jarním úklidům

Zdroj: Udržitelný Palacký
Čtvrtek 24. březen 2022, 15:47 – Text: (mz)

Na úklid není nikdy špatný čas, ale jen během několika dní v roce uklízí opravdu celá země. V sobotu 26. března totiž můžete vyrazit uklízet organizovaně při akci Ukliďme svět, další sobota je zase hlavním dnem výzvy Ukliďme Česko. Pokud se vám ani jeden z víkendů nehodí, přidejte se k dalším úklidům v jiném termínu nebo rovnou zorganizujte vlastní.

V rámci akce Ukliďme svět můžete uklízet třeba také v pondělí 28. března třeba přímo u přírodovědecké fakulty na Envelopě, sraz je ve 14 hodin. Mapu dalších úklidů najdete na webu.

Další akce – Ukliďme Česko – stanovila jako hlavní úklidový den sobotu 2. dubna, ale úklidy jsou v Olomouci naplánovány i na pátek, neděli nebo dokonce na 29. duben. V celé republice se aktuálně chystá přes 3 000 úklidů, z toho jen v Olomouci je jich 49. Stačí si jen vybrat na mapě a přijít.

Spolek Udržitelný Palacký pořádá úklid v sobotu 2. dubna, sraz je v 10:00 u Baumaxu na Holické ulici. Uklízet se budou především odpadky kolem železničních kolejí. Rukavice i pytle na odpad budou k dispozici. 

Další organizované uklízení se pravidelně koná na podzim, jedním z termínů je 17. září 2022, kdy proběhne také World Cleanup Day 2022.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)