Mladí vědci mohou žádat o grant na výzkum

Zdroj: TFS
Pátek 24. leden 2020, 13:00 – Text: Martina Šaradínová

Přední výrobce elektronových mikroskopů Thermo Fisher Scientific podpoří mladé vědce, kteří ke své práci využívají elektronový mikroskop nebo jiné pokročilé analytické přístroje. Soutěž o dvouletý grant ve výši 200.000 korun vyhlašuje společně s Československou mikroskopickou společností (ČSMS). Vědečtí pracovníci nebo Ph.D. studenti se mohou hlásit do 31. května.

O grant se mohou ucházet vědečtí pracovníci a Ph.D. studenti do 30 let, kteří využívají výsledků získaných elektronovou mikroskopií, XPS, µCT a nanoCT. „Je čistě na vítězi grantu, jak se svěřenými prostředky naloží. Předchozí stipendisté jimi financovali své výzkumné projekty, jiní je využili k účasti na nejrůznějších konferencích nebo ke svému dalšímu vzdělávání,“ uvedl ředitel společnosti Thermo Fisher Scientific Hynek Peřina.

Podle něj vyhlašuje Thermo Fisher Scientific soutěž již 13. rokem. „Za dobu fungování grantu jsme podpořili práci mladých výzkumníků z nejrůznějších oblastí. Elektronový mikroskop totiž nachází své uplatnění například v materiálovém výzkumu, biologii nebo při vývoji polovodičů a jiné elektroniky,“ doplnil Peřina. Loňským vítězem se stal Michal Horák z CEITEC VUT v Brně.

Více informací o soutěži i elektronická přihláška jsou dostupné ZDE.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)