Online stream vedení UP o plánech a vizích univerzity

Pondělí 7. prosinec 2020, 7:00 – Text: (red)

S blížícím se koncem roku, který je tradičně spjat s bilancováním a plánováním na rok příští, se vedení UP rozhodlo uspořádat besedu s akademickou obcí k připravovanému Strategickému záměru Univerzity Palackého 2021+, který univerzitu koncepčně nasměruje na příštích 10 let.

Protože aktuální situace nenahrává setkávání tváří v tvář, uskuteční se tato prezentace online, a to streamovaně na Facebooku a YouTube. O vizích a plánech univerzity na příštích 10 let budou hovořit rektor UP Jaroslav Miller, prorektor pro studium Vít Zouhar a prorektorka pro strategické plánování a kvalitu Hana Marešová. Stream proběhne ve středu 9. 12. 2020 od 17:00. Odkazy na stream budou včas zveřejněny na stránkách UP a na sociálních sítích.

Stream můžete sledovat ZDE

Pokud byste měli ke směřování a vizím UP jakékoliv dotazy, můžete je zasílat předem do 9. 12. do 10:00 na adresu faq@upol.cz. Do předmětu uveďte prosím heslo: Stream. Pomůže to očekávané množství dotazů roztřídit do tematických celků, kterým se následně budou rektor a prorektoři věnovat naživo. Otázky bude možné zasílat prostřednictvím chatu také během streamu samotného. Kapacitně a z časových důvodů však bude pravděpodobně možné se věnovat jen některým z nich.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)