Univerzitní UPlikace získala bronz v prestižní soutěži

Foto: Vojtěch Kmenta
Úterý 24. červen 2025, 12:00 – Text: (mkt)

Více než tři stovky PR projektů, kampaní a mediálních počinů se letos utkalo ve dvacátém ročníku Českých cen za public relations LEMUR. Univerzita Palackého a UPlikace společně s jejím vývojářským týmem nakonec získala bronz v kategorii Digitální komunikace. Během galavečera v pražském divadle Nová spirála ocenění společně převzali z rukou novinářky a moderátorky Pavlíny Wolfové autor UPlikace Lukáš Novák a Ondřej Martínek, vedoucí oddělení marketingu a univerzitních akcí.

„Výsledek soutěže je pro nás obrovským úspěchem a oceněním unikátního projektu, který se snažíme už deset let neustále rozvíjet a posouvat dále. Bronzový LEMUR nás těší o to víc, že jsme za sebou nechali například Českou spořitelnu a na stupních vítězů jsme se ocitli ve skvělé společnosti Ambiente, jedné z největších marketingových agentur v Česku, či vítězného projektu AERO Vodochody,“ uvedl Ondřej Martínek. Univerzita navíc proměnila v ocenění jedinou svou přihlášku.

Během slavnostního večera bylo předáno celkem 67 ocenění ve 24 kategoriích. Nejvíce sošek LEMURa získala Slavia Praha, IKEA nebo Warhorse Studio za eventy spojené s uvedením hry Kingdom Come: Deliverance 2.

Kompletní výsledky 20. ročníku cen LEMUR jsou zde.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)