UP Business Camp poradí, jak nastartovat podnikání

UP Business Camp je ideální místo k výměně zkušeností.
Foto: VTP UP
Pondělí 21. říjen 2019, 8:00 – Text: Martina Novotná

Mladí a úspěšní podnikatelé prozradí na UP Business Campu v Olomouci, jak vybudovat brand firmy, jak rozvíjet firemní kulturu ke spokojenosti všech zaměstnanců i jak překonat počáteční neúspěchy a posunout se díky nim dál. Příběhy úspěšných se mohou zájemci inspirovat v sobotu 23. listopadu. Vstupenky na akci, kterou pořádá Vědeckotechnický park UP, je možné koupit už nyní.

Sedmý ročník UP Business Campu má podtitul „Podnikání s rovnými příležitostmi“. „Celá konference se ponese ve znamení rovných příležitostí, a právě z tohoto důvodu jsme se rozhodli oslovit Centrum podpory studentů se specifickými potřebami, které na UP našim studentům poskytuje technický i odborný poradenský servis. Nasát atmosféru a inspirovat se k rozjetí vlastního businessu tak mohou přijít i neslyšící, pro které budou připraveni tlumočníci znakové řeči,“ objasňuje organizátorka Jitka Zmítková z Vědeckotechnického parku UP. 

Své zkušenosti z podnikání bude příchozím předávat řada osobností. Velkým lákadlem je účast Jannise Samarase, majitele jedné z nejúspěšnějších českých firem na výrobu nealkoholických nápojů Kofola. Mezi další řečníky patří například Eva Dlabalová, majitelka hostelu Long Story Short, který byl podle britského deníku The Guardian v únoru 2019 zařazen mezi nejlepší nové hostely na světě. Představí se i Jan Klusoň, jeden ze zakladatelů společnosti Proudly, která spojuje zaměstnavatele s nabídkou práce s těmi, kdo ji hledají. Od Michala Šrajera, spoluzakladatele firmy Happiness at work, se pak publikum dozví, jak být v práci šťastný. Barbora Malaníková bude prezentovat rozvíjející se společnost Miomove, která se zabývá výrobou chytré stélky s analýzou došlapu chodidla. V programu je i setkání se zástupci nově založené firmy Greptun – vítězi letošního ročníku Podnikavé hlavy.

Už podruhé budou mít na Campu mladí podnikatelé možnost soutěžit v rámci souboje startupů o nejlepší elevator pitch, kdy ve dvou minutách odprezentují svůj nápad před zkušenou porotou. Vítězové dostanou příležitost představit svůj projekt před investory, českými startupovými mentory a dalšími osobnostmi z podnikatelské sféry při třetím ročníku olomouckého Business plesu v rámci Startup Klubu, který se koná 24. ledna v NH Collection Olomouc Congress. Kromě toho mohou využít možnost networkingu s ostatními účastníky Startup Klubu.

Připravený je i doprovodný program, například ukázky 3D tisku či osobnostní testy. „Na sedmém ročníku UP Business Campu se můžete těšit i na interaktivní přednášky, které vám nedovolí nečinně sedět. Díky aplikaci ve vašem telefonu budete moci přímo ovlivnit vývoj přednášky a ptát se řečníků na to, co vás nejvíce zajímá, nebo se dokonce propojit s kýmkoliv v sále. Všichni účastníci dále zdarma obdrží roční prémiový účet do cestovatelské sítě worldee.com. Jde o moderní online cestovatelský deník, který umožňuje uchovávat zážitky, fotografie a zkušenosti z cest, sdílet je s ostatními nebo čerpat inspiraci pro další putování,“ dodává Jitka Zmítková.

Organizátoři se i letos rozhodli ponechat ceny vstupenek tak, aby byly pro studenty co nejdostupnější. Do 31. října tedy mohou studenti získat lístky na konferenci za zvýhodněnou cenu 490 Kč a veřejnost za 1090 Kč. Po tomto datu jsou vstupenky za 590 Kč a 1290 Kč.

Konferenci organizuje Vědeckotechnický park Univerzity Palackého, generálním partnerem konference je Komerční banka.  Více informací najdete ZDE.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)