Nabídka předmětu Výchova k podnikavosti

Foto: Tereza Hrubá
Pondělí 5. září 2022, 12:44 – Text: Oddělení komunikace PdF UP

Chcete umět v budoucnu lépe prodat to, co jste se na UP naučili? Pokud ano, je to důvod zapojit se do týmu studentů UP, kteří v rámci 2 semestrů projdou tréninkem podnikatelských dovedností, a to s využitím mezinárodního programu Junior Achievement Worldwide, což je nejstarší a nejrozsáhlejší vzdělávací nezisková organizace na světě. Vznikla v roce 1919 ve Spojených státech amerických a působí ve více než 120 zemích světa. Do jejich programů se každoročně zapojí na 10 milionů účastníků. Českou kancelář založil v roce 1992 Tomáš J. Baťa. JA Czech je akreditována MŠMT.

Během 1–2 semestrů utvoříte malé podnikatelské projekty s týmem (max. 5 osob) a budete postupovat krok za krokem podle všech nezbytných bodů, abyste na konci programu byli schopni odprezentovat kompletní podnikatelský nápad. Zároveň budete mít také možnost účastnit se v rámci roku doprovodných specializovaných eventů a soutěží, a zúčastnit se tak evropského finále JAStartUp.

Kurz je postaven tak, aby vás rozvíjel v oblasti kreativního myšlení, řešení problémů, komunikačních a prezentačních dovedností, týmové spolupráce a zároveň abyste si osvojili dovednosti vedoucí k úspěšnému stanovování cílů a efektivnímu plánování time managementu. Podrobné informace naleznete v souboru níže.

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)